29 Mart 2016 Salı

Mart Ayı Favorilerim

    Selam herkese:) Mart ayının tam sonuna gelmişken Mart ayının favorilerini bi yazmam gerekiyordu:)

  • NIVEA DUŞTA CREAM; bu yazımda da bu üründen yine bahsedicem. Bu ürün öyle bir nemlendirici ki yok efendim vücuduma krem sürcek vaktim yok, yok efendim bahar geldi cildim iyice kurudu diyorsanız işte en pratik nemlendirme yolu bu. Ben bu kremi duştan çıkmadan hemen önce sürüyorum ki suyun altında fazla durmuyayım. Özellikle cildimin kuru bölgelerine uyguluyorum. Kıvamı oldukça koyu bu yüzden daha ekonomik bana kalırsa ve fiyatı büyüklüğüne,işlevine göre oldukça ekonomik. Yaklaşan yaz aylarına girerken kesinlikle kuruyan ve daha çok kuruyacak olan cildinizi bu ürünle tanıştırın derim.Geç kalmayın cilt hemen kendini yenileyemez bu mevsimlerde...
  • REXONA DEODORANT; ben fazla deo. kullanan biri değilimdir çok çabuk uçuyor ve bulaşıyor gibi geliyor bana. Hadi dedim havalar ısınıyor bir deo. bende alayım bu sene aaa bir baktım ki en doğrusunu seçmişim kıvamı yapışkanlık hissi kesinlikle yaratmıyor kıyafetlerime bulaşmıyor ve gerçekten sıktığım anda kuruyor. Kokusu da bir harika benim en sevdiğim koku temizlik kokusudur bu ürün de tam anlamıyla o kokuyu verdi bana. Favorim olmaya hak kazandı :)
  • NIVEA DUDAK KORUYUCU; yıllardır her çeşidiyle karşılaştık bu sene o kadar çok çeşidi çıktı ki her zevke göre koku her zevke göre rengi var. Ben bu nemlendiricin hep dudakta doğal bir pembelik vermesini isterdim şeftalili olanı seçtim bu yüzden fakat şimdi diyebilirsiniz çilekli vişneli daha bi pembelik vermezmi diye... Ne yazıkki çileklisi ve vişnelisi dudak çatlaklarınız varsa aralara doluyor ve kalıntılar oluşuyor aman aman! en sevmediğim:) Bu sebeple favorim şeftali...
  • PALMOLIVE HİNDİSTAN CEVİZLİ DUŞ JELİ; ben bu duş jelinden kolay kolay vazgeçecek değilim:) Bu ürünün en güzel yönü peeling özelliği olması içerisindeki taneciklerle cildimdeki arınma paha biçilemez. Sizde benim gibi egzotik kokulardan hoşlanıyorsanız en çok rahatladığınız yer olan banyonuzdan bu ürünü eksik etmeyin derim. Kahvelisi de var fakat o çok ağır kokuyor rahatsız ediyor beni. Denemediyseniz çok şey kaybetmişssiniz demektir hemen alın hemen :)))
  • DALAN SAÇ KREMİ; kullandığım dalan ürünlerimi anlatıcağım bir başka yazı yazıcam burda sadece saç kremimi anlatıyorum. Dalan saç ürünlerini alerjimin arttığı bir dönemde bitkiseldir diyerek aldım açıkçası hiç bir sorunda yaşamadım. Zeytinyağı kokusu buram buram. (Sevmeyenler almasın) Kullanmaya başladığım ay direk farkettim saçımı hızlı uzatıyordu sanırım bu özellik bir şampuanda olabilecek en güzel özellik. Dalan saç kremine gelecek olursak; Yumuşatma özelliği bir kaç gün sürebiliyor ama o kdr yoğun bir yumuşatması var ki kesinlikle diplere yaklaştırmayın çünkü saçları döküyor ve yağlandırıyor. Bu ürünü dalgalı kıvırcık saçları olanlar hatta kalın telli saçları olanlar kullanmalı bence...

    Şimdilik mart ayı favorilerim bunlar. Bir sonraki favorilerde görüşmek üzere. Sevgiyle ve miss kokular içinde kalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder