24 Mart 2016 Perşembe

NIVEA Ürünlerim ve Yorumlarım

Merhaba arkadaşlar bugün bu yazımda sizlere NIVEA ürünlerim hakkında yorumlarımı paylaşıcam.
Öncelikle

  • NIVEA DUŞ KREMİ nden bahsedicem; bu ürünle geç tanıştım fakat bırakamadım diyebilirim. Ben genellikle bu ürünü duştan çıkmadan hemen önce kullanıyorum vücuduma özellikle kuru olduğunu düşündüğüm bölgelere sürüyorum ve çok fazla suyun altında kalmamaya çalışıyorum bunun nedeni hem etkisinin hem kokusunun azalmasını istemiyorum. İnanın muhteşem NIVEA kokusunu barındıran ve işe yarayan mucize bir krem ayrıca vücuda krem sürmek biraz zor geliyor sizde vakit bulamıyorum diyorsanız bu ürün tam size göre ;)
  • NIVEA TONİK; çok fazla tonik deneyen biriyim bir çoğunda yanma hissi oluyor bir kısmı cildimiz fazla kurutuyor bunların sebepleri alkol oranlarının yüksekliğinden. İlk defa kullanmaya başladım bu toniği düzenli kullanan biriyim bitmek üzere olan bu üründen çok memnun kaldım hiç kuruma olmadı sanırım NIVEA yumuşaklık konusunda her ürününde başarı sağlıyor içim çok rahat bu yüzden.
  • NIVEA PEELİNG; işte biz bayanların birçoğu nedense peeling kullanmayı ya gereksiz buluyor yada çok geç tanışıyor bu ürünle. Benim cildim kuru bir ciltti pul pul dökülür fondoten sürdüğümde çok kötü duruyordu ayrıca pudra kesinlikle kullanamıyordum. Taki peeling gibi bi ürünün gerçekliğiyle tanışana kadar. Evet arkadaşlar sizlerinde böyle sorunlarınız varsa hemen fırlayın ve bi peeling edinin ben genelde peelinglerde saf kokuları olan meyve aroması olmayan ürünleri tercih ediyorum. haftada en fazla 2 kez kullanmaya ve sivilceli bölgelere deydirmemeye dikkat edin çünkü içerisindeki tanecikler ölü deriyi temizlerken sivilcenizi patlatıp dağıtmanıza sebep olabilir ki birçok kişiden "peeling kullandım sivilcelerim arttı" diye duydum.. NIVEA PEELİNG i tercih etme sebebim ise saf bir kokusu ve dokusu olması.
  • NIVEA KOLTUKALTI ROLLON; hiçbir zaman yuvarlak başlıklı rollon ları tercih etmem kıvamları çok bulaşıcı ve yapışkan geliyor bana oyüzden bu şekilde kremsi rollonlar hem daha sağlıklı hemde kıyafetinizi giydikten sonra sürerseniz bir sıkıntı yaşamazsınız çunku kremsi kıvamı vücudunuz tarafından gün içinde emiliyor. NIVEA tercihimin sebebi ise denediğim birçok üründen daha kalıcı olması.
  • NIVEA KLASİK EL KREMİ; klasik deyip geçmeyin yıllardır annemin egzama sorunundan dolayı evimizde hep olan bir ürün. Egzamaya iyi geldiği bizim için kanıtlandı:) Ben son zamanlarda kullanmaya ağırlık verdim çünkü tırnakları besleyici ve uzatıcı etkisi vaaaaarrrr!!! Çok sıkı bir kıvamı var bu yüzden hemen emiliyor kalıntı bırakmıyor ayrıca sadece ellerinizde değil ayaklarınızı yumuşatmak içinde bu ürünü kullanmanızı öneririm. 


  • NOT: Bu yorumlar tabiki tenden tene değişkenlik gösterebilir ben yine denemekten zarar çıkmaz diyerekten bi öneririm.Sizinde bu ürünlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorummm... Başka bir yazıda görüşmek üzereee :)))



2 yorum:

  1. Nivea Dusta Vucut Kremi harika.Ozellikle diz kapaklarim ve dirseklerimdeki kararmalara kurumalara cok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Degerli yorumun icin cok tesekkur ederim canim :)

    YanıtlaSil