1 Nisan 2016 Cuma

Kuru Şampuan Nedir?Ne zaman kullanmalı?

    Merhabalar arkadaşlar. Bugün yazımda son yıllarda çokça tercih edilen kuru şampuandan bahsetmek istedim. Belki birçoğumuz hala kullanmak istemiyor yada henüz kullanmamış olabiliriz bende daha yeni başladım kullanmaya. Öncelikle inanmıcaksınız ama kuru şampuan fikri kedi ve köpeklerin yıkanmanın  deri yapılarına  zarar vermesi sonra ortaya çıkmış bir fikir Evet bunu okuduğumda bende çok şaşırdım ve sizede söylemek istedim. Bakmışlar ki yağlanma sorunu insanlarda da var bizde bunun formulünü insana göre geliştirelim yoğun çalışma temposuna sahip kişiler ve çabuk yağlanan saçlar için üretelim demişler:)) Aman ne de iyi düşünmüşler:))

   Kuru şampuanı dediğim gibi yoğun iş temposu olanlar çabuk yağlanan saçları olanlar ve anı kurtarmak isteyenler daha çok tercih etmeli. Kuru şampuanı kullanmaya gelince pudralı bir yapıya sahip olan bu ürünü ben saçlarımı ince uçlu tarakla ayıra ayıra aralara sıkarak ve sonrasında güzelce tarayarak kullanıyorum.Yaklaşık 15 20 cm uzaklıktan sıkmalısınız. Sonrasında taramak çok önemli çünkü pudralı yapısından dolayı beyaz beyaz toz halinde kalabilir saçınızda. 1 günden fazla saçta tutmayı ben sağlıklı bulmuyorum unutulmamalıdır ki bu ürün temizleyici değil temiz gösteren bir üründür. 1 günün sonunda saçlarınızı yıkarken diplerinin arındığından emin olun ürün saç diplerinizde kalırsa beyaz beyaz kalıntılara ve kepeklenmeye yol açıcaktır!!! Bu ürün ayrıca saça hacim kazandıran bir ürün.
    Anlayacağınız her bayanın mutlaka edinmesi gereken fazla kullanmayı tercih etmesem bile kesinlikle kurtarıcı olan bir ürün. Piyasada farklı farklı marka ve fiyatlarda bulabilirsiniz. Artık o sizin markaya duyduğunuz güvenle alakalı bir durum. Ben kendi kullandığım Elidor Kuru Şampuanın resmini paylaştım sizinle. 
    Şimdilik bu kadar sizinde kuru şampuan ile ilgili bildikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere:)))

2 yorum:

  1. Güzel bi ürüne benziyor. Bende denicem yakın zamanda 🙆🏼

    YanıtlaSil