23 Mart 2016 Çarşamba

Kimisi Hem Parlak Hem Doğal Sever !!!


  Bu ilk yazım ve ilk yazımda sizlere hem doğal hem parlak bir yüze nasıl sahip olabilirsiniz bundan bahsedicem. ben genellikle doğal tonlarda makyaj yapan biriyim fakat yüzümde matlıktan pek hoşlanmıyorum bu sebeple ya pudramı ya da allığımı parlak tonlarda seçerek makyajıma istediğim efekti verebiliyorum. Evet bu resimde gördükleriniz benim en sevdiğim ürünlerimden.. eee doğallık dedik bb cream olmadan olmazdı değil mi ama:)

  •  NOTE BB CREAM diğer bb creamlere göre sanırım biraz daha becerikli neden derseniz; ince yapısı fondotenden farkını direk ortaya koyuyor ve gün boyu yüzünüzde kalıyor. yağsız olduğu içinde yağlı ciltlerin rahatlıkla uygulayabileceği bir ürün diyebilirim. cildi pürüzsüzleştirici etkisiyle kendimi çok daha rahat hissediyorum diyebilirim
  • .FLORMAR NUDE RUJ; nude rujların ne kadar popüler olduğunu bilmeyen yoktur sanırım bunun en önemli sebeplerinden biri doğallık bir diğeride dudağı olduğundan dolgun göstermesidir. Doğal makyaj nude renkler olmadan olmazdı heralde:) 
  • GOLDENROSE KAPATICI; ben likit kapatıcıları daha çok tercih ediyordum bunun nedeni gözaltlarımda gün içinde çizgiler halinde belirginleşmesiydi fakat pudra kullancaksanız yada iyi bi makyaj altınız varsa bu sıkıntı ortadan kalkıyor bende bu kapatıcıyı kullanabiliyorum...

VEEE bu makyajı doğallıktan gözalıcı parlklığa çeviren ürünümüze geldi sıra
GOLDENROSE TERRACOTTA PUDRA-ALLIK; aslında bu ürün bir pudra fakat ben allık olarakta kullanıyorum hem makyajımın doğal tonlarda kalmasını sağlarken hemde canlılık katıyorum aslında bir aydınlatıcı görevi üstlendiğinide söyleyebiliriz.

 Terracotta özellikli ürünler fazlasıyla gündemde bu ürünlerle ilgili detaylı araştırma yapmayı düşünmüyor değilim belki bir sonraki yazılarımda bundan bahsederim. Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim bir sonraki yazımızda görüşmek üzere :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder