26 Mart 2016 Cumartesi

Rutin Saç Bakımım

Herkese yeniden merhaba. Bugün yazımda en çok gündemde olan saç bakımlarıyla ilgili kullandığım ürünlerden bahsedicem. umarım işinize fazlasıyla yarayan bir yazı olucak:))


  • MORFOSE MİLK THERAPY ÇİFT FAZLI FÖN SÜTÜ; adı üstünde bu ürün fön sütü. Süt olmasından dolayı kokusu bir harika süt ve vanilya kokusu içeriyor. Eeee kim istemezki saçlarının miss gibi kokmasını? Benim gibi egzotik kokuları seviyorsanız birde...Saçların kolay taranmasını ve fön sırasında olduğundan daha az zarar görmesini sağlıyor bu ürün. Sizde benim gibi saç bakımınızı çoğunlukla evde kendiniz yapıyorsanız bu ürün tam size göre. Bu markanın elbette çok ürünü var ki ben birçoğunu kullandım faydaları oldu elbet ama birtürlü koku anlamında beni tatmin edemediler sonunda sevdiğim bu markadan vazgeçmeden aradığımı buldum diyebilirim.
  • TONI&GUY FIRM HOLD HAIRSPREY;ben glamour olanı kullanıyorum yani ışıltı vereni. Sizde benim gibi saç spreyini fazla kullanıyorsanız lütfen işe yararlığının dışında kaliteli olmasına dikkat edin e malum gün boyu saçınızda direk olarak taşıyorsunuz bu ürünü saçlarımızın kalitesinin bozulmasını istemeyiz elbette.Kalitesiz saç spreylerinin saçınızı dökebileceğini düşünerek bu alışverişinizi ypın derim...Benim tercih ettiğim bu sprey çok güçlü bir etkiye sahip değil çünkü fazla yapay durmasından hoşlanmıyorum.Bilenler bilir ki bu marka gerçekten bu işi iyi biliyor:)
  • DOA HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI;işte en önemli ürünlerden birine geldi sıra doa kozmetik organik ürünler konusunda tercih edilmesi gereken bir firma bana göre. Bildiğiniz gibi hindistan cevizi yağı cilt ve saç için en önemli besleyicilerden bir tanesidir. Benim kullandığım bu ürün katı bir yağ kıvamında sulu sulu bi ürün değil bu yüzden saçıma ve yüzüme uygularken çok daha rahat ediyorum ayrıca bu şekilde ekonomik bir kullanımda sağlıyor.İnternetten bu ürüne çok rahat ulaşabilirsiniz çokta ekonomik bir fiyatı var. Yanlız acele edin sıksık tükenen fakat stoğu yenilenen bir ürün.Ben haftada 1 kez saçlarıma uyguluyorum 3-4 saat bekletip yıkıyorum. Saç diplerimi uygulamıyorum yağ olduğu için yağlanmayı hızlandırabilir.
  • MORFOSE KERATİN HAIR SERUM;bu bir onarıcı serumdur sizde benim gibi açık rebkli saça sahipseniz boyalı saçlarınız varsa mutlaka onarımada ihtiyacınız var demektir.Saç serumlarını kullanırken dikkat edilmesi gereken birkaç püf nokta vardır:Bunlar, serumu sadece saç uçlarınızda kullanmalısınız eğer saçlarınız aşırı yıpranmışsa duştan sonra nemli saçlarınıza ve kuruduktan sonra uygulamak şartıyla 2 kez uygulayabilirsiniz. Hergün kullanmanın size bir faydası olmaz aksine saçlarınızı yağlı gözterir bu yüzden haftada 2 kez kullanmak en iyisi. Fönden sonra yatıştırmak içinde kullanılabilir. Aslında kaliteli bir serum edinmek şart fakat yok bana uygun fiyat olsun diyorsanız piyasada çok uygun fiyata saç serumlarıda mevcut mutlaka her bayanın edinmesi gereken bir ürün.
  • DOA TAHTA TARAK; neee yoksa siz sadece rengini şeklini beğendiğiniz için her bulduğunuz tarağı alıyor musunuz? Aman sakın arkadaşlar her saç tipine ve ihtiyacına göre tarak edinmek şart!!! Saçınızı tararken ilk dikkat etmeniz gereken şey saçlarınızı hafif ıslatarak taramanızdır eğer kuru bir şekilde ve sert bir şekilde tararsanız saçlarınızı koparır kırarsınız!!! Dalgalı kıvırcık saçlı bayanların özellikle dikkat etmesi gereken bir durum ise sık dişli taraklardan uzak durmasıdır.Şimdi size dalgalı saçlarım için en sağlıklı tarağı söylüyorum...Doa kozmetik ten aldığım tahta tarak mucizesi... Saçlarınızı plastik taraklarla değil tahta taraklarla tararsanız saçınızın kalitesini korumuş olursunuz. Anneanne tarağı diyorum ben bunlara çünkü benim anneanneminde tahta tarakları vardı:) Eeee eskiler bilir işini;)

       Yazıma burda son veriyorum yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere.. Misss gibi kokan sağlıklı saçlarınızın kıymetini bilin;)

Doa kozmetik ürünlerine www.doakozmetik.com sitesinden ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder