8 Nisan 2016 Cuma

CECİLE MAT RUJ DENEYİMİM

  Cecile markasını bilmeyen yoktur herhalde? Klasiklerden biridir bu marka ve kendini kanıtlamıştır bu alanda. Açıkçası benim tam güvenimi çoktan kazanmıştır. Bu sene öyle yeni ürünler katıldı ki cecile koleksiyonuna bir kez daha yanılmadığımı gördüm;)

  Bildiğiniz gibi mat ruj oldukça popüler olan bir kozmetik ürünü haline geldi. Bunun nedeni ise kolay sürülebilen ve gün boyu taşıyabileceğimiz bir ürün olması tabiki. Fakat mat ruj uygularken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar var bunlara dikkat etmeyenlerin bu güzel uygulamanın tadına varamadığını görüyorum. Bunlardan bazılarını sizlere dip not olarak anlatmak istiyorum:


  • Mat ruj uygulamak için öncelikle pürüzsüz ya da pürüzsüze yakın bir dudağınızın olması gerekiyor. Bunu gerçekleştirebilmek için dudak peelinglerinden yararlanabilir ya da bilinen en klasik yolla yani diş fırçanızla hafif hafif dudaklarınızı fırçalayarak ölü derilerden kurtulabilirsiniz.
  • Ayrıca dudaklarınızda cildiniz gibi kendine özgü nemlendiricilere ihtiyaç duyar aksatmadan kendi dudağınızın yapısına göre nemlendiriciler kullanmaya başlamalısınız.


    Mat ruj seçerken dikkat edilmesi gerekenler;

  • Öncelikle seçeceğiniz mat rujunuzun kalitesi çok önemli. İsmini bilmediğiniz markaları denemekten kaçınınız çünkü bu merdiven altı üretimler boya içerdiğinden dudağınızdan çıkarmanız fazlasıyla zor olur ve kupkuru bir dudağın yanında kimyasala batmış bir dudağa sahip olursunuz AMAN DİKKAT!!!
  • Diyelim ki markamıza güvendik aldık mat rujumuzu en çok yapılan hatalardan biri dudak yapısına en yanlış rengi seçmek ve uygulamaktır. Bu konuda sizin zevkinize bırakıyorum fakat her ruj uygulamasında olduğu gibi mat ruju uygularkende rujunuzun rengine en uygun 1 yada 2 ton koyusu olan kalemle çerçeve çekmek özellikle ince dudaklı bayanlar için önemli.
  • Mat ruj diyip geçmeyin evet kalıcı fakat gün içinde yemek yemek ve birşeyler içmekten dolayı deforme olan rujunuz diğer rujlara göre biraz daha bakımsız bir hal alıyor bu yüzden bu muhteşem rujunuzu çantanızdan eksik etmeyin derim.


Şimdi başa dönelim ve Cecile mat rujundaki özelliklerimize ve deneyimlerimize bir göz atalım:))

     Ben bu ruju almak için çok kararsız kalmıştım malum pastel markasının mat ruj koleksiyonu çok ses getiriyordu fakat stoklarındaki tükenmeden dolayı uzun bir zaman bulamadım ve bu kadar aramama gerek yokmuş ama ne yazıkki bu ruju tanıyınca anladım bunu. Pastel'e göre artıları olan bir ürün.
     Mesela nemlendirici özelliği daha fazla. Bir mat rujun bu kadar iyi nemlendirebileceğini beklemezdim.
     Okadar kolay ve yumuşak bir sürümü varki sanırım ruj sürme engellisi olan benim için en önemli özellik bu:))
     Boyutu biraz küçük gelebilir gözünüze fakat çabuk biten bir ürün olduğunu düşünmeyin bir kere batırarak tek seferlik kullanım sağlayabiliyorsunuz ve bence bu boy benim çantamda taşımam için en uygun boy.
    Fiyatı kalitesi denemeye değer diyorum. Ve muhteşem renk yelpazesini koleksiyonuma eklemeliyim diyorum. Sizde gönül rahatlığıyla bu ürünü alıp kullanabilirsiniz.
          Pişman olmucaksınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder