6 Nisan 2016 Çarşamba

Yaz Mevsiminde Favori Ürünlerim Ve Önerilerim

   Yaz mevsimi yaklaşıyor ve sıcak yükseldikçe kullandığımız ürünlerimizde değişmeye başlıyor öylede olmalı zaten. Benimde yaz mevsiminde kullanmaktan vazgeçemediğim belli özelliklere sahip ürünlerim var. Bunlardan biri;

YVES ROCHER HİNDİSTAN CEVİZLİ PARFÜM; bu parfümü canımdan çok sevdiğim bir arkadaşım yurt dışından getirmişti. Bende egzotik kokulara bayılan birisi olarak üstüne atladım diyebilirim:) Yaz mevsimi için kimisine ağır geliyor bu koku fakat o kadar kalıcı ve dağıldıkça çok hoş oluyor. Bu ürünü genellikle havuza gittiğim zamanlarda tercih ediyorum. suya dayanıklı bu ürün havuzda beni hiç rahatsız etmiyor ve vüdumda harika bir şekilde gün boyu bana eşlik ediyor. Sizde böyle yaz mevsimine ait bir koku belirleyin derim;)

VASELİNE KAKAOLU KREM; kış aylarında aldım bu ürünü fakat baktım ki kış mevsiminde hiç bana göre değil sanırım bu kokularla ilgili bir algı fakat ben bu tarz kokuları kışın kullanamıyorum. Bende düşündüm yaz gecelerinde denizden güneşten kuruyan cildime bu kremi sürerek hem nemlendiririm hemde parfüm görevi görecek kadar yoğun kakao kokusundan yararlanırım;)

Favori markalarımdan olan
EDA TAŞPINAR KORUYUCULU BRONZLAŞTIRICI; beyaz tenli ve güneşte direk kızaran birisi olduğum için bronzlaşmak çok zor oluyor. Koruyucular sürmek zorundayım ve o kremler bronzlaşmamı engelliyor. Acısız bir bronzluk istiyorum derken Eda Taşpınar'ın bu muhteşem ürünüyle karşılaştım. Kokuları harika her cilt tipine uygun kremi bulabilir ve bronzluk koruyucularıyla aylarca bronz kalabilirsiniz. Fakat bir güzel haberde bu sene geldi. Artık beyaz tenliler için üretilen yeni bir serisi çıktı Beyaz Tenli Bronzlaştırıcısı... Hemen almalıyım :)))

    Benim şimdilik yaz favorilerim bunlar.
  Fakat size küçük birkaç bilgi vermek istiyorum:

  • Denize girip çıktıkça cildinizdeki kuruma oranı fazlasıyla artıcak bu yüzden her defasında duş alıp dirseklerinize ve dizlerinize nemlendirici kremlerinizi sürün.
  •  Ayrıca yıpranan saçlarınız içinde denizden çıkarçıkmaz duş almak çok önemli tuzlu kalan saçlarınız inanın mafoluyor. Duş alıp saçlarınızı tarayın ve mümkünse saç bakım nemlendiricilerinden kullanmaya özen gösterin..
  •  Aman yanlış anlaşılmasın bu dediklerimi plajda yapıyoruz kızlar :)) Üşenmek yok her denize girip çıktığımızda bunları yapmak zorundayız. 
  • Ayrıca dudak nemlendiricilerinizide plaj çantanıza koymayı unutmayın.
  • Veeee en önemlisi yaz aylarında tatillerde çantanızdan su eksik etmeyin hatta bu mevsimden başlamalısınız su miktarını arttırmaya tabii ödemli ödemli gezmek istemiyorsanız...

Şimdilik benden bu kadar. Merak ettiklerinizi bana sorabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum....Görüşmek üzere:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder